8 Eylül 2024 Pazar

.Yok saymak *


Yılların tecrübesi yetmez mi

Aklını kullanmak yerine 

Karşı tarafı yıldırmak mı

Diz çöktürmeyi seçmek

Haddini bildirmek mi

Yoksa her şeye rağmen

Olumsuz gibi görünenleri

Fırsata çevirmek mi

Beklentileri düşük tutup

Arzuların şifresini çözmek

Bir kere denedim olmadı yerine

Doğuştan kendisine verilen

Kadın fıtratına özgü kabiliyetini

Detaycı düşünmeyi kullanmak mı

Sözlerin insan üzerindeki gücünü

Sihirli etkisini, tecrübeyle yoğurarak

Ne yapabilirim arayışıyla


Sabırla buluncaya kadar

Israrlı olarak denemek mi

Vermeden alınmayacağını

Bilmenin aydınlığında

Güzel sözler duymak için

Güzel sözlerle başlamanın

Sultan’ın Sultânı olmanın yolunun

Önce cariye olmakta geçtiğini

Sultan’ın da köle olmasının

Kendisine bakan gözlerin

Sevgi dolu olması için

Zarafet ve özen dolu bakışlarıyla

Arzulayan tarafın âşık olması mı

Vermeyi bilmenin sırrı çözülürken

Güzellikler dile geldiğinde

Kulağa hoş gelen sözlerin çekimiyle

Eyleme geçen güzelliklerin


Hareketlenen gönüllerim

Karşılık bulmasını

Çekim gücü artan duyguların

Karşılık bulacağını

Kitaplarda yazan formülünü

Yok saymak mı




*Kocakarı Değil Karıkoca Olmak & Firdevs Karaca Eren 

Odessa Yayınevi

1.Baskı/ Mayıs 2023





















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorgun Yıllarım*

Hem beni öldürdün hem bendeki seni Böyle olsun istemezdim Ben mağlubum ama sen de kaybettin Ben hayatı, sen de beni   Lanet olsun bana seni ...