22 Eylül 2024 Pazar

Gitmeli Şimdi & Dilek Avcıoğlu*


Gitmeli şimdi sadece gülen yüzlerin,

Işıldayan gözlerin olduğu yerlere…

Ne kadar da geç farkettim;

Ben kendimi bildim bileli gülmeyi başaramazken,

Sahipsiz bir bakışın, efkar dolu yüreğimiz

Nasıl da darma duman ettiğini…

Ne o, öyle acıyan bakışlarla bakan gözler üzerimde?

Ve şimdi “istediğiniz kadar bakın” demeli…

Verdiğin üzüntüyü de, sevinci de, acısını da kabullenmeli.

Senden gelen her şeyi buyursun gelsin diyebilmeyi.

Bilir misin, “canım” dediğimde içimin nasıl titrediğini?

Canımın çıkıp doğru sana koştuğunu duyar gibiyim hep… 


Ve sessiz sakin hiç kimsenin olmadığı


bir yerde yaşamayı,

Ve işte burası düşlediğim güzel bir yerdi.

Çünkü yalnız güneş, ay ve kum vardı.

Bir de rüzgâr.

Bahçem vardı benim müstakil, çiçekler yetiştirdiğim,

Her mevsim sen açarsın diye gözlediğim,

Gülüşümün öznesi ol, üşüyen yüzüme düşen çehre ol.

Gülümsediğinde,

Kalbimde yarattığın hissin sebebi ol.

İçimdeki boşluğu dolduran nefesin kadar nefes ol.



Eskisi gibi takılmıyorum artık,

Yarım kalmışlık gitmiyor zoruma,

Yüreğim darağacı olmuş gibi,

Gülmeyi unutan yüzüm,

Hayatımın sonuna kadar unutmayacağım

Hatıra doldurduğum yüreğime,

Her gece düşlediğim onsuz geçen gecemde kimsesizliği,

Gözlerimi usulca kapatıp zamanın


içinde ,

Dileniyorum rüyalarımda gelesin diye

Herkesin bir gideni vardır içinde

Ama bir türlü uğurlayamadığı

Uykunun eksikliğini ifade etmese de gözlerim

Hasret çekenler bilir birbirlerini.


Şimdi gitmek istiyorum gülen gözlerin olduğu yerlere

Seni de yüreğimde taşıyarak

Yaşadığım ne varsa, sevgi dolu yüreğinle

Kendimi, anladığım, dinlediğim, mazimle kalacağım uzaklara

Keşke öyle kolay olsaydı gitmeler

Geliyorum demekle gidilebilseydi

Buluşacağız seninle bilmeyen diyarlarda 

Sonrasını düşünmediğim düşlerde

Ve şimdi gülüşlerin hiç eksik olmadığı düşler ülkesine

Bekliyorum sen de gel gülen yüzlerin ışıltısında,

Buluşalım ıssız rüyalar ülkesine hadi gel gel.





*GECEYE BÜYÜLÜ SÖZ BIRAKTIM... - Velhasılıkelam (velhasilikelam.com)

*Sensiz Geceler & Dilek Avcıoğlu

Artshop

Birinci Baskı: Artshop, Ekim 2020












































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The Planets & Gustav Holst*

[Intro: Dot] Attention! This is your cute stewardess asking you to remain singing until the video has come to a complete stop Yakko (Speakin...