21 Eylül 2024 Cumartesi

Elimde Olsaydı* & Dilek Avcıoğlu


Bazen uzaktan severken

Düşünceler sarar, yorar beynimi

İşte o an bir fikir gelir, aklıma sonra düşünürüm.

Geçmişimi, geleceğimi ya da anımı.

Zamanın içinde yaşadığım yılların en başına.


Döndürüp sarıp bakabilsem anılarıma.

Elimde olsaydı tekrar, yazabilsem kaderimi.

Ayrılıkları silerdim işte o zaman!

Ve sen hep yanımda olurdun.

Gözlerin ise en büyük hediyendi bana,

Canımı canımdam ayırmazdım.

İçimi dışımı senle doldururdum.

Bir gülüşün yeterdi kalbimin atmasına,


Yüreğimin yağmurları düşse toprağa,

Yağmur kokan  toprakları toplasam avuçlarımla.

İki adım ötede düşlerimde, hayalinle vurulurken.


Yüreğimin kafesi durduramıyor ruhumu!

Bir kuşun kanadı gibi kırıktır kanatlarım,

Kıyametler koparken sürgündür bedenim.

Ayrılık sözleri ağırdır dayanmaz yüreğim,

Yürüdüğüm yollarda nerede ayak izlerin.

Bırakmazdı ellerim sıkıca tutardı ellerini,

Gücüm yetseydi eğer sarıp sarmalardım seni…

Sayfalara sığdıramazdım senle geçen günlerimi…

Son demimdin yüreğimin içinde demlenen,

Ne güzeldi birlikteydik eskiden,

Gülüşünde saklıydı masumiyetin,

Sevgi doluydu bakışların,


Yüreğimi de alsam yanıma,

Geride bırakmadığım seninle,

Senle çıktığım bu yolculukta.

Ben seni ikimizin yerine seveceğim,

Sen benim masumiyetimin tek yanısın.

Uzaklarda olsan da hep seveceğim seni.


*GECEYE BÜYÜLÜ SÖZ BIRAKTIM... - Velhasılıkelam (velhasilikelam.com)

*Sensiz Geceler & Dilek Avcıoğlu

Artshop

Birinci Baskı: Artshop, Ekim 2020









































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The Planets & Gustav Holst*

[Intro: Dot] Attention! This is your cute stewardess asking you to remain singing until the video has come to a complete stop Yakko (Speakin...