16 Nisan 2024 Salı

Yansıma & Derya Uluğ *


Yepyeni yaşlarımda belki gözyaşlarımda

Senle ağlasam

 

En güzel anlarımda belki zor yanlarımda

Hiç bırakmasan

 

Yolumu senle arasam

Aşka orda rastlasam

Sana tutulunca

 

Silindi hafızam

Hatırlasa ya bi an

Tanırdım öyle ya sana dokununca

 

Vurunca yansıman


Sıfırladın şu an

Tutuştuk öyle ya o ateşi yakınca

 

Sana hastayım anlasan ah

Şaka yapmadım anlasan ah

Bana sabıka bağlasan ahhh

Bi de sormadan harcasan ahhh

 

Sana hastayım anlasan ah

Şaka yapmadım anlasan ah

Beni kendine bağlasan ah

Bana sormadan harcasan ah


*Derya Uluğ & Asil Gök - Yansıma (youtube.com)




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Despacito*

Sí, sabes que ya llevo un rato mirándote Tengo que bailar contigo hoy (DY!) Vi que tu mirada ya estaba llamándome Muéstrame el camino que yo...