19 Nisan 2024 Cuma

son arzum & nilüfer*


Gelse bile son günüm

Koluna alsa ölüm

Gözlerimin önünde

Seninle geçen günüm

Senden sonra kalbimi

Sevgilere kapadım

Ben seninle o günü

Bin yıl gibi yaşadım

Son arzun nedir diye

Gelip de bana sorsalar

Gözlerime bakıp da

Her şeyi anlasalar

Son arzun nedir diye

Gelip de bana sorsalar

Gözlerime bakıp da

Her şeyi anlasalar

Açık gitmez gözlerim


Ölsem bile sevgilim

Kulaklarımda çınlıyor

Beni anlatan sözlerin

Aşkıma hiç dokunma

Bırak öylece kalsın

Gerçek sevgi neymiş

Bilmeyenler anlasın

Son arzun nedir diye

Gelip de bana sorsalar

Gözlerime bakıp da

Her şeyi anlasalar

Son arzun nedir diye

Gelip de bana sorsalar

Gözlerime bakıp da

Her şeyi anlasalar

Gelse bile son günüm

Koluna alsa ölüm


Gözlerimin önünde

Seninle geçen günüm

Senden sonra kalbimi

Sevgilere kapadım

Ben seninle o günü

Bin yıl gibi yaşadım

Son arzun nedir diye

Gelip de bana sorsalar

Gözlerime bakıp da

Her şeyi anlasalar

Son arzun nedir diye

Gelip de bana sorsalar

Gözlerime bakıp da

Her şeyi anlasalar

Son arzun nedir diye

Gelip de bana sorsalar

Gözlerime bakıp da


Her şeyi anlasalar

Son arzun nedir diye

Gelip de bana sorsalar

Gözlerime bakıp da

Her şeyi anlasalar

Son arzun nedir diye

Gelip de bana sorsalar

Gözlerime bakıp da

Her şeyi anlasalar

Kaynak: LyricFind

Besteciler: A. Koron / Ali Bugra Ugur / Ulku Aker

Son Arzum şarkı sözleri © Universal Music Publishing Group


*https://www.youtube.com/watch?v=gwtiHjOixDQ












































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Despacito*

Sí, sabes que ya llevo un rato mirándote Tengo que bailar contigo hoy (DY!) Vi que tu mirada ya estaba llamándome Muéstrame el camino que yo...