16 Nisan 2024 Salı

Beni güzel hatırla & Orhan Veli Kanık


Beni güzel hatırla 

Bunlar son satırlar 

Farzet ki bir rüyaydım esip geçtim hayatından 

Yada bir yağmur sel oldum sokağında 

Sonra toprak çekti suyu kaybolup gittim 

Belkide bir rüyaydım 

Senin için.. 

Uyandın ve ben bittim 

Beni güzel hatırla 

Çünkü sevdim seni ben her şeyini 

Sana sırdaş oldum dost oldum koynumda ağladın 

Yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini 

Beni üzdün kınamadım 

Alışıktım vefasızlığa el oldun


aldırmadım 

Beni güzel hatırla 

Sayfalarca mektup bıraktım sana 

Şiirler yazdım her gece 

Çoğunu okutmadım 

Sakladım günahını sevabını içimde 

Sessizce gittim senden öncekiler gibi sende anlamadın 

Beni güzel hatırla 

Sana unutulmaz geceler bıraktım 

Sana en yorgun sabahlar 

Gülüşümü gözlerimi sonra sesimi bıraktım 

En güzel şiirleri okudum gözlerine baka baka 

Söylenmemiş merhabalar sakladım her köşeye


Vedalar bıraktım duraklarda 

Ne arasan bir sevdanın içinde 

Fazlasıyla bıraktım ardımda 

Beni güzel hatırla 

Dizlerimde uyuduğunu düşün 

Saçını okşadığımı üşüyen ellerini ısıttığımı 

Mutlu olduğun anları getir gözünün önüne 

Alnından öptüğüm dakikaları 

Birazdan kapını çalan kişi olabileceğini düşün 

Şaşırtmayı severim biliyorsun 

Bu da sana son sürprizim olsun 

Şimdi seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum 

Beni güzel hatırla 


gidiyorumm







































1 yorum:

Despacito*

Sí, sabes que ya llevo un rato mirándote Tengo que bailar contigo hoy (DY!) Vi que tu mirada ya estaba llamándome Muéstrame el camino que yo...