4 Ağustos 2024 Pazar

Samanyolu*


Sen kalbimin mehtabısın güneşisin

Sen ruhumun vazgeçilmez bir eşisin
Bir şarkısın sen ömür boyu sürecek
Dudaklarımdan yıllarca düşmeyecek

 
Ruhum senin kalbim senin ömrüm senin
Yıllar geçse ölmeyecek bende sevgin
Bir şarkısın sen ömür boyu sürecek
Dudaklarımdan yıllarca

düşmeyecek
 
Uzaklara kaçıversek seninle biz
Birgün elbet göze gelir bu sevgimiz
Bir şarkısın sen ömür boyu sürecek
Dudaklarımdan yıllarca düşmeyecek

**Senin Cahilliğin Benim Yaşamımı Etkiliyor &  A.M. Celâl Şengör

Söyleşi: Damla Karakuş





























































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorgun Yıllarım*

Hem beni öldürdün hem bendeki seni Böyle olsun istemezdim Ben mağlubum ama sen de kaybettin Ben hayatı, sen de beni   Lanet olsun bana seni ...