8 Ağustos 2024 Perşembe

Geçti gitti o güzelim yıllarım & Aşık Yusuf Polatoğlu


Gönül sevdasına yanarken yârın

Farkında olmadım kışın baharın
Her günün üstüne geldi bir yarın
Günden güne beter oldu hallerim
Geçti gitti o güzelim yıllarım

Beyazı sarısı yeşili alı
Oyaladı durdu uzattı yolu
Hayat bir kızgın çöl serapla dolu
Güneş yaktı yaprak döktü dallarım
Geçti gitti o güzelim yıllarım

Polatoğlu gün akşama yaklaştı
Çizgiler çoğaldı saçlar aklaştı
Yürüyorken soluklarım sıklaştı
Birden bire yokuş oldu yollarım
Geçti gitti o güzelim yıllarım



*
Nurgül Şahballı - Geçti Gitti O Güzelim Yıllarım | ©2022 · VATAN TV (youtube.com)

*Aşık Yusuf Polatoğlu'
































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorgun Yıllarım*

Hem beni öldürdün hem bendeki seni Böyle olsun istemezdim Ben mağlubum ama sen de kaybettin Ben hayatı, sen de beni   Lanet olsun bana seni ...