6 Haziran 2022 Pazartesi

Put Your Hands On My Shoulder


Put your head on my shoulder

Hold me in your arms, baby
Squeeze me oh so tight
Show me that you love me too
Put your lips next to mine, dear
Won't you kiss me once, baby
Just a kiss goodnight, maybe
You and I will fall in love
(You and I will fall in love)
People say that love's a game
A game you just can't win
If there's a way
I'll find it someday
And then this fool with rush in
Put your head on my shoulder
Whisper in my ear, baby
Words I want to hear
Tell me, tell me that you love me too
(Tell me that you love me too)
Put your head on my shoulder
Whisper in my ear, baby
Words I want to hear, baby
Put your head on my shoulder


Put your head on my shoulder
Hold me in your arms, baby
Squeeze me oh-so-tight
Show me that you love me too

Başını omzuma koy
Beni kollarında sar, bebeğim
Sıkıca sar beni 
Senin de beni sevdiğini göster bana 

Put your lips next to mine, dear
Won’t you kiss me once, baby?
Just a kiss goodnight, maybe
You and I will fall in love

Dudaklarını benimkilerin yanına koy canım
Beni bir kere öpmeyecek misin, bebeğim?
Sadece iyi geceler öpücüğü, belki
Sen ve ben aşık olacağız

People say that love’s a game
A game you just can’t win
If there’s a way
I’ll find it someday
And then this fool will rush in

İnsanlar aşkın bir oyun olduğunu söylüyorlar
Kazanılamayan bir oyun
Eğer bir yolu varsa
Bir gün bulacağım
Ardından bu aptal içeriye dalacak

Put your head on my shoulder
Whisper in my ear, baby
Words I want to hear
Tell me, tell me that you love me too

Başını omzuma koy 
Kulağıma fısılda, bebeğim
Duymak istediğim kelimeleri
Söyle bana, söyle bana senin de beni sevdiğini

Put your head on my shoulder
Whisper in my ear, baby
Words I want to hear, baby
Put your head on my shoulder

Başını omzuma koy 
Kulağıma fısılda, bebeğim
Duymak istediğim kelimeleri, bebeğim
Başını omzuma koy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oradasın Peri Kızı*

Her sabah gün doğarken Çiçekleri paylaşırken Oradasın biliyorum Gönüller buluşurken Kelimeler yetmez Peri kızı Bugün doğum günün Sağlık ve h...