21 Haziran 2022 Salı

Bir Kız bana “emmi” Dedi & Karacaoğlan


‘Değirmenden geldim beygirim yüklü

Şu kızı görenin del’olur aklı
On beş yaşında da kırk beş belikli
Bir kız bana “emmi” dedi n’eyleyim

Bizim ilde üzüm olur al’colur
Sızılaşır bozkurtları ac olur
Bir yiğide emmi demek güc olur
Bir kız bana “emmi” dedi n’eyleyim

Birem birem toplayayım odunu
Bilem dedim bilemedim adını
Elbistan yanaklı Kürtler kadını
Bir kız bana “emmi” dedi n’eyleyim

Karac’oğlan der ki n’oldum n’olayım
Akar sularınan ben de geleyim
Sakal seni makkabınan yolayım
Bir kız bana “emmi” dedi n’eyleyim’























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oradasın Peri Kızı*

Her sabah gün doğarken Çiçekleri paylaşırken Oradasın biliyorum Gönüller buluşurken Kelimeler yetmez Peri kızı Bugün doğum günün Sağlık ve h...