1 Ekim 2024 Salı

In My Room* & Beach Boys

[Harp Intro]

[Verse 1]

There's a world where I can go and tell my secrets to


[Chorus]

In my room

In my room (In my room)


[Verse 2]

In this world I lock out all my worries and my fears


[Chorus]

In my room

In my room (In my room)


[Bridge]

Do my dreaming and my scheming

Lie awake and pray


Do my crying and my sighing


Laugh at yesterday


[Verse 3]

Now it's dark and I'm alone but I won't be afraid



[Outro]

In my room

In my room (In my room, in my room)

In my room (In my room, in my room)




Odamda

Odamda, odamda gidip sırlarımı anlatabileceğim bir dünya var.
Bu dünyada tüm endişelerimi ve korkularımı kilitliyorum
Odamda, odamda
Hayallerimi ve entrikalarımı yap
Uyanın ve dua edin
Ağlıyorum ve iç çekiyorum
Dün gülmek
Şimdi karanlık ve yalnızım
Ama korkmayacağım.
Odamda, odamda
Odamda, odamda
Odamda, odamda



*İnsanlar  &  Matt Haig

Özgün ismi: The Humans

Çeviri: Elif Ersavcı

I.Baskı: Mart 2022

Domingo


*https://www.youtube.com/watch?v=l71pbhqnvNM












































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben küskünüm feleğe*

Ben küskünüm feleğe Düştüm bitmez çileye Nerelere gideyim Kara bahtım gülmeye Ben küskünüm feleğe Düştüm bitmez çileye Ben ne ettim feleğe V...