2 Ekim 2024 Çarşamba

Bilseydim & Emily Dickinson*


Bilseydim sonbaharda olacağını bu işin

Yazı bir yana iterdim
Yarı kızgın, yarı gülüşle
Ev kadınlarının sinekleri kovduğu gibi..

Bir yıl içinde buluşacağımızı bilseydim
Ayları yumak yapardım
Ayrı ayrı dolaplara doldurur
Günlerini beklerdim..

Şayet asırlar unutsaydı gelişmeyi
Onları elime dolardım
Parmaklarım durana kadar
Geçmiş günlerin içinde..

Bilseydim ne zaman biteceğini ömrün,
İkimizin ömrünün
Onları bir meyve kabuğu gibi soyar
Tadlarına bakardım…

**İnsanlar  &  Matt Haig

Özgün ismi: The Humans

Çeviri: Elif Ersavcı

I.Baskı: Mart 2022

Domingo


*Emily Dickinson Şiirleri İngilizce ve Türkçe İnceleme - Yandex Video aramada çevrimiçi izle

*Emily Dickinson's best poems - Yandex Video aramada çevrimiçi izle





































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben küskünüm feleğe*

Ben küskünüm feleğe Düştüm bitmez çileye Nerelere gideyim Kara bahtım gülmeye Ben küskünüm feleğe Düştüm bitmez çileye Ben ne ettim feleğe V...