2 Ekim 2024 Çarşamba

Cinema Paradiso & Ennio Morricone *


Era uma vez

Um rasgo de magia
Dança de sombra e de luz
De sonho e fantasia
Num ritual que me seduz
Cinema que me dás tanta alegria
Deixa a música
Crescer nesta cadência
Na tela do meu caração
Voltar a ser criança
E assim esquecer a solidão
Os alhos a brilhar
Numa sala escura
Voa a 24 imagens por segundo
Meu comovida caração
Aprendeu a voar
Neste Cinema Paraíso



Que eu trago no olhar
E também no sorriso

*İnsanlar  &  Matt Haig

Özgün ismi: The Humans

Çeviri: Elif Ersavcı

I.Baskı: Mart 2022

Domingo



Bir varmış bir yokmuş...
Sihirli bir gözyaşı
Gölge ve ışık dansı
Rüya ve fantezi


Beni baştan çıkaran bir ritüelde

Bana çok neşe veren sinema
Müziği bırak
Bu ritimde büyümek
Karakterimin ekranında
Tekrar çocuk olmak
Ve böylece yalnızlığı unutun
Sarımsak parlamaya
Karanlık bir odada
Saniyede 24 görüntüde uçar
Benim yürekten karation
Uçmayı öğrendim
Bu Cennet Sinemasında
Bu bakışları getiriyorum.
Ve ayrıca gülümsemede



































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben küskünüm feleğe*

Ben küskünüm feleğe Düştüm bitmez çileye Nerelere gideyim Kara bahtım gülmeye Ben küskünüm feleğe Düştüm bitmez çileye Ben ne ettim feleğe V...