29 Ekim 2023 Pazar

Daisy bell*


There is a flower within my warm heart

Daisy, Daisy

Planted one day by a glancing dart

Planted by Daisy Bell

Whether she loves me or loves me not

Sometimes it's hard to tell

But there are those that would share the lot

Of beautiful Daisy Bell


Daisy, Daisy, give me your answer, do

I'm half crazy all for the love of you

It won't be a stylish marriage -

I can't afford a carriage

But you'd look sweet upon the seat

Of a bicycle built for two


We will go tandem as man and wife

Daisy, Daisy

Wheeling away down the road of life

I and my Daisy Bell

When the nights dark, we can both despise

Policemen and lamps as well

There are bright lights in the dazzling eyes

Of beautiful Daisy Bell


Daisy, Daisy, give me your answer, do

I'm half crazy all for the love of you

It won't be a stylish marriage -

I can't afford a carriage

But you'd look sweet upon the seat

Of a bicycle built for two



* Geleceği keşfedenler  &  Walter Isaacson

*Daisy Bell' - Original 1894 Phonograph Recording with Lyrics

*'Daisy Bell' - Original 1894 Phonograph Recording with Lyrics - YouTube

*Daisy Bell (1892) - YouTube




*Sıcak kalbimde bir çiçek var

Daisy, Daisy.

Bir gün bir göz atma dart tarafından dikildi

Daisy Bell tarafından dikildi

Beni seviyor ya da sevmiyor mu

Bazen söylemek zor


Ama paylaşacak olanlar da var.

Güzel Daisy Bell hakkında

Daisy, Daisy, bana cevabını ver.

Ben senin aşkın için yarı deliyim

Bu şık bir evlilik olmayacak —

Ama çok güzel görüneceksin

Ama koltukta çok tatlı görünürdün.

İki kişilik bir bisikletin

Biz karı koca olarak tandem gidecek

Daisy, Daisy.

Yaşam yolunda uzaklaşmak

Ben ve benim Daisy Bell

Gece karanlık olduğunda, ikimiz de hor görebiliriz

Polisler ve lambalar da

Göz kamaştırıcı gözlerde parlak ışıklar var


Güzel Daisy Bell hakkında

Daisy, Daisy, bana cevabını ver.

Ben senin aşkın için yarı deliyim

Bu şık bir evlilik olmayacak —

Ama çok güzel görüneceksin

Ama koltukta çok tatlı görünürdün.

İki kişilik bir bisikletin

Daisy, Daisy, bana cevabını ver.…

Weal veya woe'de yanında olacağım

Daisy, Daisy.

Seni çalacağım zil olacaksın.

Güzel Daisy Bell

Yaptığımız her yolculukta öncülük edeceğim.

Ve eğer iyi yapmazsam

Molayı kullanmana izin vereceğim.

Güzel Daisy Bell


Daisy, Daisy, bana cevabını ver.

Ben senin aşkın için yarı deliyim

Bu şık bir evlilik olmayacak —

Ama çok güzel görüneceksin

Ama koltukta çok tatlı görünürdün.

İki kişilik bir bisikletin

Daisy, Daisy, bana cevabını ver.…



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Despacito*

Sí, sabes que ya llevo un rato mirándote Tengo que bailar contigo hoy (DY!) Vi que tu mirada ya estaba llamándome Muéstrame el camino que yo...