30 Mayıs 2024 Perşembe

Garşı Bağda Sıra Sıra Bademler*


Garşı Bağda Sıra Sıra Bademler

Otursun Ağlasın Yâri Gidenler

Ne Sen Bana Doydun Ne De Ben Sana

Kör Olsun Gurbeti İcad Edenler

Keklik Olsam Çalı Dibi Eşerdim

Zengin Olsam Gız Ardına Düşerdim

Garşıbağ Da Badem Gülüp Duruyor

Yaprağı Dalında Solup Duruyor

Bir İyiyi Bir Kötüye Vermişler

Ağlamış Göz Yaşın Silip Duruyor

Alıverin Filintamı Oymadan

Gideceğim Nazlı Yâra Doymadan

Perde Olsam Pencerene Çekilsem

Bal Mum Olsam Başucuna Dökülsem

Saat Beşte Kapısına Dikilsem

Acep Bana Sefa Geldin Derm'ola


Keklik Olsam Çalı Dibi Eşerdim

Zengin Olsam Gız Ardına Düşerdim

Karanlık Yerlerdir Yurdumuz

Bugünlerde Arttı Gine Derdimiz

Hep Ellerin Üçer Beşer Yâri Var

Bir Yavruyu Bana Çok Mu Gördünüz

Alıverin Filintamı Oymadan

Gideceğim Nazlı Yâra Doymadan


*Emel Taşçıoğlu - Karşı Bağda Sıra Sıra Bademler (youtube.com)

ENDER BALKIR Karşı Bağda Sıra Sıra Bademler (youtube.com)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The Planets & Gustav Holst*

[Intro: Dot] Attention! This is your cute stewardess asking you to remain singing until the video has come to a complete stop Yakko (Speakin...