30 Mayıs 2024 Perşembe

Bayatılar*


Yüreğimde ayaz var

Ne kış gitmiş, ne bahar var.

Uyandırma menekşeyi

Çalıda ayaz var

 

Kederli bakmasaydı

Göz yaşlarım akmasaydı

Yabancının bakması bi kenara

Yarım yabancıya bakmasaydı

 

Yüreğimde ayaz var

Ne kış gitmiş, ne bahar var.

Uyandırma menekşeyi

Çalıda ayaz var

 

Bu dünya zor kalır

Yolları zor kalır


Güzel yarı baharda ara

Son bahara zor kalır

 

Kulenin taşı oldum

Gözünün yaşı oldum

Dünyada gün görmedim

Sevince acemi oldum

 

Bu dünya zor kalır

Yolları zor kalır

İyi yarı baharda ara

Son bahara zor kalır

 

Yine de akşam oldu

Gün geçti, akşam oldu

Geceler ben alıştım

Eriyen mum oldu



Yanımda kal biraz da

Göz yaşı var Arazda*

Yar rüyasını anlatmış

Resmi kalmış Arazda*

 

Yine de akşam oldu

Gün geçti, akşam oldu

Geceler ben alıştım

Eriyen mum oldu


*Bəbir Bəbirli və Leyla Quliyeva — Bayatılar (youtube.com)

*Farida Huseynova - Bayatılar - YouTube




































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The Planets & Gustav Holst*

[Intro: Dot] Attention! This is your cute stewardess asking you to remain singing until the video has come to a complete stop Yakko (Speakin...