18 Nisan 2022 Pazartesi

Uslanmıyor Bu & Zeynep Bastık

 


Ay, ay, ay, ay yanıyorum

Ay, ay, ay, ay çok fena

Ay, ay, ay, ay yağ yağmur

Mum misali eriyorum

 

Eyvah, yürüyorum bak

Ateşe doğru

Bi' şey yap

 

Bu aşk bu

Allah'tan korkmaz

Kuldan utanmaz

Heyhat

 

Ama sen onu gel anlat kalbe

Yürüyor önümde büyük harbe

Darbe üstüne darbe

Uslanmıyor bu

 

Ama sen onu gel anlat kalbe

Yürüyor önümde büyük harbe

Darbe üstüne darbe

Uslanmıyor bu

 

Ay, ay, ay, ay yanıyorum

Ay, ay, ay, ay çok fena

Ay, ay, ay, ay yağ yağmur

Mum misali eriyorum

 

Eyvah, yürüyorum bak

Ateşe doğru

Bi' şey yap

 

Bu aşk bu

Allah'tan korkmaz

Kuldan utanmaz

Heyhat

 

Ama sen onu gel anlat kalbe

Yürüyor önümde büyük harbe

Darbe üstüne darbe

Uslanmıyor bu

 

Ama sen onu gel anlat kalbe

Yürüyor önümde büyük harbe

Darbe üstüne darbe

Uslanmıyor bu

 

Ama sen onu gel anlat kalbe

Yürüyor önümde büyük harbe

Darbe üstüne darbe

Uslanmıyor bu

 

Ama sen onu gel anlat kalbe

Yürüyor önümde büyük harbe

Darbe üstüne darbe

Uslanmıyor bu












1 yorum:

arşivdekiler 1