5 Temmuz 2024 Cuma

Yâ Rab benim her müşkülüm lutfunla sen âsân buyur & Ömer Demirbağ*


Yâ Rab benim her müşkülüm lutfunla sen âsân buyur

İnsân yarattın zâhirim hem bâtınım insân buyur


Yâ Rab zayıf bir halkayım düştüm yuvarlanmaktayım

Lutfet elim tut kalkayım hem ye’si yer yeksân buyur


Gelsin o dâvet ez-huzur affeyledim şânım budur

Gel ey kulum ey pür-kusur ey cümleden noksan buyur


Gülzâr-ı ümmid solmasın avcum dahî boş kalmasın


Bir damla zâyi’ olmasın ey rahmet-i nîsân buyur


Kalbim ki aşktan ser-te-ser yangın yerinden bin beter

Mecnûn dahî bundan diler bir zerresin ihsân buyur


Sohbet nedir gel gör ki sen harfsiz kelamsız feyz esen

Dön zâhid-i nâdân isen yok ehl-i irfânsan buyur


Gençlik gider dert eylemem fânî olan kalsın demem

Ben ihtiyar olsam ne gam seksen buyur doksan buyur


Bîgâne varsın bilmesin yârân bilir söz incesin

Şi‘rim duyan erbâb desin sensin bugün Hassân buyur


GÜFTE: DOÇ. ÖMER DEMİRBAĞ. BESTE: HÜSEYİN İPEK / MAKAM: USŞAK.



*youtube short videoları ile tanıdığım hoca. anlatımları gayet samimi bu yüzden insanın içine işliyor. allah işini kolay kılsın. bu kardeşine dua etsin inşallah.

*Dr. Öğr. Üyesi Ömer Demirbağ | AVESİS (yyu.edu.tr)

*


YA RAB BENİM HER MÜŞKÜLÜM LUTFUNLA SEN ASAN BUYUR


... (youtube.com)

*https://youtu.be/3Krx9r-cXx8?si=Kr5iJ4XL5LgBRxQH







































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben küskünüm feleğe*

Ben küskünüm feleğe Düştüm bitmez çileye Nerelere gideyim Kara bahtım gülmeye Ben küskünüm feleğe Düştüm bitmez çileye Ben ne ettim feleğe V...